ژابی آلونسو زیر ذره بین یووه برای سال 2014
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده : حمید

طبق گزارش منتشره در توتوسپورت، سران باشگاه ایتالیایی درنظر دارند تا ستاره اسپانیایی رئال را به خدمت بگیرند

روزنامه ایتالیایی توتوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرد که سران باشگاه یوونتوس تمایل زیادی به جذب ژابی آلونسو بازیکن خط میانی رئال مادرید دارند.

قرارداد کنونی آلونسو با رئال مادرید در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و آلونسو در ماه ژانویه می تواند به عنوان بازیکن آزاد از رئال جدا شده و به هر تیمی که دوست دارد برود. در تورین، چه رئیس باشگاه یوونتوس و چه آنتونیو کنته، سرمربی ایتالیایی این تیم تمایل زیادی به جذب آلونسو دارند و به ویژه با در نظر داشتن شرایط سنی پیرلو که 34 ساله است، به فکر جذب این ستاره اسپانیایی افتاده اند.

آلونسو که روز 22 آگوست در مورسیا زیر تیغ جراحی رفت تا انگشت شکسته پایش را ترمیم کند، درحال حاضر از میادین ورزشی به دور است و تا سه ماه آینده قادر به همراهی رئال نخواهد بود. او در فاز پایانی رقابتهای فصل گذشته لالیگا نیز به دلیل مصدومیت غایب بود و به همین خاطر شانس حضور در جام کنفدراسیون ها را از دست داد. آلونسو در اوایل ماه ژوئن زیر تیغ جراحی رفت تا مصدومیت کشاله رانش را برطرف کند ولی بعد از بهبود و بازگشت به جلسات تمرینی رئال، با شکستگی یکی ازانگشتان پایش مواجه شد تا مجددا از میادین ورزشی دور بماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل